Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Du har nytt meddelande"-indikator

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vore smidigt om man såg en symbol när någon skickat nytt privat meddelande i stället för email-notifierings metoden som nu används.

Finns inte i den här versionen av UBB. I versionen som heter UBB.Threads finns blinkar det en ikon när du loggar in som meddelar dig om du har ett nytt internmeddelande.

När, och om, det blir UBB.Threads har vi inte utrett ännu. Vi ska testa lite fler forumlösningar innan vi lämnar UBB.classic.

//Christian

Oki, den som lever får se

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Slave:
Oki, den som lever får se

Bra initiativ!
Har tänkt på en annan sak. Kanske har jag missat något men när jag är inne på en tråd som ursprungligen kommer ifrån att klicka " Dagens aktiva diskutssioner" och skall lämna den klickade tråden jag skrivit i måste jag gå tillbaka till hemsidans första sida...alltså "99mac.com-99% Macintosh-diskussioner"

Kan man inte fixa en ikon som säger "Dagens aktiva diskutioner" som man kan klicka på för att komma tillbaka till den listan?
Som det är nu måste man antingen klicka på forumets första sida, sedan klicka tillbaks på "Dagens...." eller klicka tillbaka ett antal ggr. bakåt på browsern.

Finns något sådant som jag missat? Eller kan det fixas?

1
Bevaka tråden