Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Person med Macbook Pro i Jönköpingsområdet efterlyses!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kalmar
  • 2007-09-19 01:08

Min macbook pro stänger av sig direkt när man drar ur strömsladden, den känner av batteriet och laddar det osv men så fort den ska växla över så dör den. Batteriet omfattas inte av batteriutbytesprogrammet och apple support sa till mig att gå till närmsta serviceställe. Problemet är att det ligger 12 mil bort och jag tänker inte åka 24mil för en resa som kanske inte ger någonting.

Vad jag skulle vilja göra är helt enkelt att testa med ett annat batteri och hoppas att nån välvillig forummedlem skulle kunna träffas och testa detta. Skulle jag kunna bekräfta att det är batteriet skulle apple skicka ut ett nytt.

Jag har tyvärr bara en MacBook, men annars skulle jag gärna hjälpt till. Kan du inte bara gå in på MacHuset och be att få testa med batteriet i en demodator? Ta med en vetekrans till fikat så blir de säkert inte ledsna

Har du garanti kvar så behöver du väl inte själv åka till nåt avlägset serviceställe? Brukar inte Apple ordna med frakt?

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-10-03 10:27

En styck MBP finnes här.

Fast egentligen bor jag ju i Huskvarna.

1
Bevaka tråden