Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Närmaste 6267 man kan komma på tele2.se ?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-10-02 22:34

Hej!

ska konfigga mina mms och gprs (3G?) inställningar från tele 2's sidor, men min mobil är inte med (Nokia 6267). Vilken telefon har typ samma inställningar? =P Tänkte, man kan ju köra med inställningarna för den istället. Automatiken funkar inte från tele2's sida på min telefon kan jag även meddela... =/

/Fredrik

Har du provat på Nokias egna sida?

  • Medlem
  • 2007-10-03 07:25

Tog och testade detta med, men fick massa info om att något var fel "paket...nånting". Så jag gick in på Tele2's hemsida, kollade manuella inställningar för modellen 6300 och satte detsamma på min, både för MMS, GPRS och Streaming media. Allt verkar funka - men dock strular vanliga internetsurfet en hel del...

Sen stänger telefonen av sig i tid och otid...speciellt när jag ska spela och byta låtar i mediaspelaren. Tjejens 6131 har haft strul med att den stänger av sig, men jag trodde sådant var borta på en nyare version...

/Fredrik

  • Medlem
  • 2007-10-03 15:46

Har fått bytt telefonen nu. Kvarstår problemet med omstarterna vid låtbyte så måste ju detta vare ett mjukvaruproblem. Vet någon vilken senaste revisionen av mjukvaran är för 6267?

/Fredrik

1
Bevaka tråden