Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag känner mig inte välkommen

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När man loggar in på 99mac.com möts man av texten "Hej Jonzie, [logga ut]".

Kunde det inte istället ha stått "Hej Jonzie, välkommen!" eller något i den stilen?

Citat:

Skapades ursprungligen av: Jonzie:
När man loggar in på 99mac.com möts man av texten "Hej Jonzie, [logga ut]".

Kunde det inte istället ha stått "Hej Jonzie, välkommen!" eller något i den stilen?

tur är väl att det inte är ett utropstecken efter LOGGA UT. Då hade man ju kunnat ta det för en uppmaning

Det skulle ju kunna vara ett frågetecken, kanske?

I början loggade jag ut hela tiden jag kom in och gick hem gråtande, men sen lärde jag mig att inte klicka där

  • Medlem
  • 2001-12-23 11:45

vet inte om det passar i den här disskussionen men, Ett tag när jag loggade in så kom texten "Hej, Zebbe osv" upp men jag kunde inte skriva inlägg! Ganska irriterande. Allt var som när man är utloggad. Nu funkar det dock utmärkt!

Alla nya medlemmar godkänns av mig personligen - fram tills dess att du är godkänd så kan du inte skriva inlägg.

/Martin

  • Medlem
  • 2001-12-23 13:45

Aha! det är så det funkar

FBI Martin

  • Medlem
  • 2002-01-04 14:06

mmhmm (måste bara få mitt medlemsnummer)

[ 04-01-2002: Meddelandet ändrat av: bear ]

Du har väl 1087 bear.

Citat:

Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Alla nya medlemmar godkänns av mig personligen - fram tills dess att du är godkänd så kan du inte skriva inlägg.

Är det även därför man ser att antalet medlemmar ökar ibland, men namnet på senaste medlemmen är oförändrat?

[ 04-01-2002: Meddelandet ändrat av: odlund ]

Precis!

Vi hade det inte på det sättet i början - då fick man skriva inlägg omedelbart.

Men så var det två lirare som körde igång en smutskastningskampanj här. Polisanmälan. Tog oss tre timmar att hitta dom via IP-numren!
Där var det FBI-Martin kan jag lova, jag var skitsur...

Nu har vi inte några sådana problem längre!

Var det de där två killarna som senare hittades nakna i ett dike med varsin 99mac logga tatuerad på arslet?

/ [V]

Ja, Se & Hör körde en special-bilaga om det där under ett par veckors tid... Ett himla liv.

En av bråkstakarna har också flytt landet, pga mediahysterin.

Oj, jag glömde två st och en

1
Bevaka tråden