Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Drivrutins-pack till XP64 på mac pro?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det någonstans en sammanställning av de drivrutiner man behöver för XP64 via Boot Camp?
Jag inte hittar något om detta på 99 mac, inte någon annanstans heller, vilket jag tycker verkar konstigt.

Själv så behöver jag drivisar till Mac Pro, och det borde ju finnas andra som villa ha till de andra modellerna.

Någon som sett nått?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-09-03 01:47

Jag Googla runt lite och det verkar som det inte finns några drivrutiner än för xp64 till Mac/Bootcamp. Så du får nog ha tålamod och köra xp32 så länge.

Men det verkar ju som om ett flertal kör XP64 via Boot Camp, hur har ni gjort med drivrutiner?
Såg att det kan fungera att låta Windows leta upp drivare, men det har jag inte hunnit testa.
Det skulle vart enklare om man visste lite om vad som är bra och vad som är dåligt vid valen av drivrutiner.

  • Oregistrerad
  • 2007-09-04 20:35

Det finns massor av trådar på macrumors.com om det.
Du skriver inte vilken dator du har, så det är lite svårt o gissa.

Men jag skulle gå till ATI.com eller Nvidia.com och ladda hem grafikkortsdrivrutiner. Göra en windows update så du får med senaste. Mac specifika saker (som eject knapp, "välj startskiva" under windows, osv kan du tyvärr glömma för 64 bitars os (XP 64 eller Vista64) då Apple inte supportar det i överhuvudtaget. dom flesta sakerna fungerar dock ändå.

1
Bevaka tråden