Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipoden syns inte i itunes

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I ca två veckor har jag haft problem med min ipod.. Alltså, jag kopplar in den, itunes kommer fram, men ipoden syns inte där. Jag har återställt den, och gjort det man kan göra, tror jag? Har även kommit fram skylt där det stått:

"Windows - En fördröjd skrivning misslyckades

Det gick inte att spara alla data för filen G:\iPod_Control.
Dess data har gått förlorade. Det här felet kan bero på att datorns maskinvara inte fungerar korrekt eller på att en nätverksanslutning inte är giltig. Prova att spara den här filen någon annan"

Vet inte vad som är fel :S Har kollat igenom andra liknande trådar med o försökt göra det som stått men näe.. Nån som vet vad felet kan vara?

Har en nano 8gb.. G2

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-08-30 08:51

Har du testat att koppla in iPoden till en annan port i datorn?

Du kan ju även testa "sista utvägen": http://www.99.se/ipod-nano/203376-faq-ipod-de-vanligaste-fragorna-svaren-viktigt-foer-med-ipod.html#4

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-06 21:11

Min Iphone syns inte i Itunes

Jag har min Iphone inkopplad i min nya Mac. Den har alltid fungerat med min förra Macbookpro och jag har flyttat över kontot från den till min nya.

Den syns i Iphoto, men när jag försöker koppla upp nätet säger den att USBenheten inte är inkopplad eller inte svarar. Och när jag tar upp Itunes syns den inte överhuvudtaget. När jag kopplar den till min gamla dator syncar den direkt och kan nätdela utan problem.

Jag får panik. Vad ska jag göra? Jag måste ju kunna synca min telefon med min nya dator också.

//sara

1
Bevaka tråden