Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

itunes kortar ner låtarna

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gällivare
  • 2007-08-22 19:29

itunes kortar av låtarna. Vissa låtar slutar förtidigt när dom spelas i itunes eller min ipod.
Spelar jag dom i mediaspelaren eller någon annan spelare så fungerar dom vad kan det vara?
Kan det vara någonting med senaste uppdateringen av itunes? Jag har nu 7.3.2.6
om det ev är något med den uppdateringen. Jag är inte helt säker på att det var efter jag uppdaterade till den versionen som det hände.

Kolla så att Crossgrade eller Crossplay är av avstängt.
Är det även så att de försvinner i början av låtarna också så är det garanterat det.

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2007-08-24 21:03

Vart hittar man dom inställningarna?

I menyn "iTunes" väljer du "Inställningar" och sedan "Uppspelning". Är funktionen "Uppspelning med övertoning" ikryssad så kan det bero på det.

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2007-08-25 14:22

Nej det var inte det som var felet. Den var inte ikryssad.... Hmmmm kanske några andra förslag?

Ursprungligen av henke21:

itunes kortar av låtarna. Vissa låtar slutar förtidigt när dom spelas i itunes eller min ipod.

Känner igen felet, dock (vad jag tror i alla fall) bara när jag spelar upp i iPoden. Ibland riktigt irriterande...

Har inte heller "spela upp med övertoning" ikryssat. Men "Ljudförbättare" på "hög", om det kan inverka? Men det borde snarare vara någon inställning på iPoden kanske...

1
Bevaka tråden