Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HIgh-end USB-hub till AirportExtreme?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tjena,

Jag har köpt en ny AirportExtreme och kommer koppla in 3*500GB LacLie diskar på den.

Även om jag kör skrivaren över ethernet kan det vara bra med en extra USButgång för ev USB-skrivare i framtiden.

Vilken USB-hub ska jag köpa till detta? Det ska vara high-end, bästa prestandard (kör 802.11n), gärna snyggt!

/Johannes

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-24 12:01

Johannes,

Har du flyttat ut din Extreme ur garderoben...!?

Du skrev ju i en annan tråd:

-"Den ska stå i en skrubb och behöver inte vara vacker. "...

- Torkel

Hehe, sant..

* Bra funktion viktigast.
* Men nu blev det en Airport Extreme till slut, så vore det snyggt med en "Airport Extreme:ig" USB-hub. Skrivaren står där inne, så när jag hämtar utskrifter så ser jag elektronik/sladd-härvan.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-08-27 15:48
Ursprungligen av iJohannes:

Hehe, sant..

* Bra funktion viktigast.
* Men nu blev det en Airport Extreme till slut, så vore det snyggt med en "Airport Extreme:ig" USB-hub. Skrivaren står där inne, så när jag hämtar utskrifter så ser jag elektronik/sladd-härvan.

bolles tips om USB-hubben från Belkin är väl det närmsta du kommer för att uppnå en "Airport Extreme:ig USB-hub". Den verkar ju hålla god standard och kvalité. Dock har jag själv inte testat den.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-08-27 12:00

Belkin har ju hubbar som passar till mac minin och de borde ju passa till den nya aiport extreme. Om de är bra eller inte vet jag inte
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=203160
Finns på applestore.

1
Bevaka tråden