Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan ej bränna köpt iTunesmusik!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Köpte 2 CDs häromdagen. Och har brännt 2 CDs. Men då förekom "störningar" när jag lyssnade i bilen. Försökte sedan bränna igen. Men då säger iTunes att MP4-filerna är "skyddade".
Vad skall man göra?

MVH
CN

Rippa skiten med något program som kan fixa det (vet dock inte vilket det skulle kunna vara, kolla runt lite på versiontracker vettja) och bränn sedan skivorna med iTunes...

Antar att du testade importera dem i iTunes?

Ett annat sätt är att tanka ned skivorna från nätet (eftersom du har orginal är detta inte olagligt, right...) och bränn sedan dem. Se dock till att få iaf 192Kbps MP3or... Annars kan det mycket väl låta skräpigt.

Om moderatorn tycker att detta strider mot reglerna så får ni ta bort det, men meddela gärna mig isf så att jag vet.

Peace

Ursprungligen av Christer Nordin:

Köpte 2 CDs häromdagen. Och har brännt 2 CDs. Men då förekom "störningar" när jag lyssnade i bilen. Försökte sedan bränna igen. Men då säger iTunes att MP4-filerna är "skyddade".
Vad skall man göra?

MVH
CN

Kontakta iTunes support och förklara ditt problem. Förhoppningsvis kan dom hjälpa dej!

1
Bevaka tråden