Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nätverksinställningar (Ta bort Parallells)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2007-08-15 20:29

Red face Nätverksinställningar (Ta bort Parallells)
Jag har utvärderat Parallells i förhållande till Fusion och har bestämt mig för det senare. Nu har jag bestämt mig för Fusion och har försökt plocka bort Parallells men en del återstår.

I nätverksinställningar finns det två rader efter Airport:

Parallells Host - Guest

och

Parallells NAT

Jag är inte människa att klura ut hur jag ska få bort dem och jag misstänker att de ställer till problem för mig när jag ska försöka köra över bluetooth till min 3G-mobil eftersom det har fungerat tidigare.

Jag är tacksam för några snabba tips.....

MvH/Bengt Falke:">

Har du använt avinstalleraren som följer med parallels?

I övrigt tror jag inte att de ska ställa till något med dina möjligheter att surfa via din mobil, har haft parallels installerat och samtidigt datorn konfigurerad att surfa via min mobil med.

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2007-08-15 20:55

Njet, jag använde inte avinstalleraren. Jag bara ryckte bort de filer och kataloger jag hittade.... ;o(

Tror du det är nödvändigt att installer igen och sedan använda avinstalleraren? Det känns som om detta borde kunna tas bort genom att editeras i någon fil men jag vet tyvärr inte riktigt vilken.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-08-15 21:32

Du kan ju testa att gå in i nätverksinställningar och välja show/network port configurations och sen ta bort dem från listan. Fast det är nog bäst att du använder avinstalleraren.

1
Bevaka tråden