Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Powerbook G3 Nataggregat i Italien!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-07-30 20:21

Hjelp!

Jag sitter i en liten by i norra italien och har tagit med min gamla palitliga skrivmaskin, en Powerbook G3 Pismo. Nu visar det sig att nataggregatet, det dar runda sorten i genomskinlig plast som man lindar sladden i, inte funkar har i Italien!. Det kommer sma knappande ljud fran aggregatet, men den laddar inte. Jag vet inte sa mycket om strom och sa men kan det vara sa att jag kan kopa nagon typ av stromomvandlare sa att det funkar. Mobilladdare, rakapparat mm funkar dock precis som vanligt... Eller tror ni att den helt enkelt pajat? Jvl otur i sant fall att den pajat just nu, den funka nar jag akte hemifran... kanske nan super rontgen maskin som skickade in konstiga elektriska impuler och forstorde den pa flygplatsen.

  • Medlem
  • 2007-07-31 19:57

Det loste sig...
Det var sa klart inget som helst fel pa italiensk strom och inget fel pa sjalva nataggregatet! Det var sladden som gatt av inuti, jag sag att det blixtrade nar jag provade kontakten i ett morkt rum sa jag lanade en lodkolv av grannen och nu ar det fixat! Lodtenn heter La spina pa italienska sa ni vet...

1
Bevaka tråden