Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När släpps Mac OS X Leopard?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Växjö
  • 2007-07-25 13:54

Som vi alla vet så är Apple klara med utvecklingen av Tigers ersättare Leopard!
Frågan som återstår är när kommer Apple att lanserar sitt nya operativsystem?

Eftersom jag fortfarande använder en PC och länge funderat på att byta upp mig till en Mac och den senaste tiden varit riktigt nära att beställa en MacBook med Mac OS X Tiger.

Men frågan är om det inte skulle vara smartast att vänta tills Apple lanserar Leopard i Sverige, för vem vill inte sugen på det nya operativsystemet? ;D

// MacxD

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-25 13:59

Att Apple är klara med utvecklingen tror jag inte. De kör väl på tills det är dags för lansering i oktober? http://www.apple.com/se/macosx/leopard/

  • Medlem
  • Växjö
  • 2007-07-25 14:03

De är så gott som klara!
Eventuella buggar som ska fixas.
Men har Apple sagt att man släpper Leopard i oktober eller det är bara spekulationer?

// MacxD

  • Medlem
  • Kiruna
  • 2007-07-25 14:05

Apple är inte klara med utvecklingen av Leopard, i sådana fall hade det redan varit släppt. Nu säger Apple själva att Leopard kommer att släppas i oktober. Om man köper en ny burk alldeles innan lanseringen kan man ev. få en gratis uppgradering, men vill man vara säker på att slippa slanta upp för Leopard bör man nog vänta tills katten är lös på riktigt.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2007-07-25 14:17
Ursprungligen av spot:

Apple är inte klara med utvecklingen av Leopard, i sådana fall hade det redan varit släppt. Nu säger Apple själva att Leopard kommer att släppas i oktober. Om man köper en ny burk alldeles innan lanseringen kan man ev. få en gratis uppgradering, men vill man vara säker på att slippa slanta upp för Leopard bör man nog vänta tills katten är lös på riktigt.

Härlig fakta precis vad jag ville veta ;D

// MacxD

Vilket pris tror ni att man kommer man få betala om man köper en mac innan release, och inte får "gratis uppdatering"!?

Jag är såååå sugen!!! Men vill värkligen ha Leopard också! hehe

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-26 14:22

Köp en mac nu om du är sugen. Att uppdatera kostar en tusing. Kan även vara en idé att vänta tills första uppdatering innan köp av Leoparden.

Okej, min plan var till en början att skaffa iMac, men det börjar dra sig mot bärbart... Nu vet jag inte när iMacen släpps riktigt, men kan det kanske vara så att det bli Med leopard!?

1
Bevaka tråden