Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen plats kvar vid export av filmer i IMovie (Var: Problem i iMovie)

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag har ett problem i iMovie. Det handlar om nar jag redigerat fardigt ett klipp och vill exportera materialet till en Quicktime-fil. Jag gar in under "dela" menyn och valjer Quicktime, valjer hogsta kvalite och slutligen en plats att spara filen pa. iMovie jobbar darefter med att exportera en del av det redigerade materialet men slutar sedan abrupt med att saga att det inte finns nagon plats kvar. Pa harddisken finns det ungefar 30GB ledigt. Problemet ar bestande och blir inte annorlunda for att man valjer en annan installning eller plats att spara pa. Det ar snarare nagot i sjalva Quicktimehanteringen som inte verkar fungera. Vad kan detta bero pa?

Datorn ar en Mac Mini med en extra 320GB Firewire HD med allt filmmaterial pa. Systemet ar Mac OS X 4.10 och senaste versionen av Quicktime.

Anna

iMovie men speciellt iDVD ska ha mycket utrymme ledigt i samma skiva som systemet och programmet körs på. Är det 30 GB ledigt på ditt systemskiva?

Annars så kanske det finns lite vägledning här: http://www.sjoki.uta.fi/~shmhav/iMovie_HD_6_bugs.html

Tråden har hamnat lite fel. Flyttar till "iMovie".

1
Bevaka tråden