Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tjaba tjena hallå

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-07-07 14:43

Namnet är Alexander. På nätet går jag oftast under antingen Tsumeta eller Kumogakure. Båda japanska namn, vill man veta innebörden får man fråga.

Min fascination för Japan är ungefär lika stor som den för Macar. Eller, njae, jag tycker nog lite mer om Macar. Att jag är insnöad på Japan betyder dock inte att jag springer runt i rosa Hello Kitty-tröjor enbart dricker Asahi-öl. Nej, intresset för solskivans land ligger djupare än så.

Till 99mac sökte jag mig för att jag älskar att diskutera, prata, snacka och umgås. Macworlds forum är rätt trevligt, men det finns en hel del trista typer här, så jag tänkte prova på något nytt.

I alla fall, jag är Macanvändare sedan ungefär fyra år och har verkligen inga planer på att röra en PC-burk igen. Mitt intresse har, i vanlig ordning, övergått till lite fanatisk besatthet. Jag har fått en hel del i min närhet att switcha och fler är på gång!

Utöver Macar och Japan är jag mycket intresserad av film, teologi, musik, serier och teknologi överlag. Är helt klart en så kallad prylbög!

Nåväl, hoppas man tas emot med öppna armar här och att vi kan snacka om Macar och lite till. ;D

Yours truly,

Alexander

Tjo. Välkommen. Ja.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-07-07 18:19

Tack. Kortfattat.

1
Bevaka tråden