Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod laddare?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-07-01 15:56

Hej.

Har konstaterat att jag maste kopa mig en laddare till min iPod nano, da jag inte vill ga till kontoret varje gang jag vill ladda min ipod. problemet ar att jag nu provat tva stycken budgetladdare som itne fungerat alls, sa nu ska jag kopa mig en riktig laddare. var i en authoriserad apple butik idag och den gar loss pa $13, vilket inte alls e farligt. saken ar dock att uttagen ser inte ut har som hemma sa vill inte direkt kopa mig en har for $13 som jag bara kan anvanda i ett ar och sedan nar jag flytta rhem behova kopa en ny. (visst jag kan anvanda samma, men jag hatar verkligen sanna stora otympliga adaptrar. sen slog det mig att man pa ipod laddarna kan byta sjalva delen man pluggar in i vaggen. hittar dock ingenstanns man kan kopa bara den delen anpassad for sveriges tva hal i vaggen.

nagon som vet om det finns att kopa nagan stanns? tack pa forhand.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-07-01 16:09

FAQ: Utländsk nät/strömadapter

Tror inte att det finns lösa delar att köpa till adaptern, tyvärr. Men kanske en sladd duger (se faq:n)?

  • Medlem
  • 2007-07-01 16:33

ledsen att ja gmissade det i FAQn. Skyller helt o hallet pa internetuppkopplingen i detta land (Kambodja).

tack for tipset spyder... hade dock verkligen hoppats pa att slippa losa det sa da det inte e snyggt.. (designen e enda en stor del nar det kommer till apple produkter)

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-07-01 16:38

Nä, det håller jag med om... Men det kanske finns nån som säljer begagnat på nätet (eller här) för en överkomlig slant?

1
Bevaka tråden