Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Anpassat skin för Supporters, tack

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som jag skrev i Supporter-tråden så önskar jag ett speciellt skin till 99an för oss Supporters. Grejen är den att jag inte gillar alla tomma utrymmen som är nu, skinnet kan i stort se ut som det gör nu, fast vara bredare, så att det går över där reklamen är för de vanliga användarna.

Om inte, en möjlighet att välja till reklamen. Störde mig aldrig på den, och har hellre reklam än tomma ytor.

Antecknat men ligger en bit ner på att-göra-listan fortfarande. Mycket jobb och lite resurser du vet

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-01-12 20:55
Ursprungligen av Björnström:

Antecknat men ligger en bit ner på att-göra-listan fortfarande. Mycket jobb och lite resurser du vet

Lite resurser? Öhh... ni fick just 30 spänn... höj avgiften då så det blir något gjort...

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-02-28 11:49
Ursprungligen av Björnström:

Antecknat men ligger en bit ner på att-göra-listan fortfarande. Mycket jobb och lite resurser du vet

Definera "mycket jobb"... borde väl innebära en liten ändring i CSS på en eller flera width... eller ev. lägga till en ny div med något intressant istället för reklamen. Det har dessutom snart gått ett år... vad är det jag betalar för egentligen? Studieresor till Kanarieöarna?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-05-23 01:03

Lite lustigt, den var där från början, men så klagar folk på att de betalar för reklamfritt och det togs bort. Man kan aldrig göra folk nöjda verkar det som.

Jag klagade aldrig på reklamen, störde mig aldrig på den heller. Anledningen till att jag betalade för Supporter-status var att jag ville bidra till 99, samt få tillgång till Loungen.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-05-23 15:22
Ursprungligen av ztaafen:

Jag klagade aldrig på reklamen, störde mig aldrig på den heller. Anledningen till att jag betalade för Supporter-status var att jag ville bidra till 99, samt få tillgång till Loungen.

Inte dig jag syftade på heller. Och personligen håller jag med dig, Klickback-ramen på sidan bör vara kvar för att sidan ska se normal ut.
Dock får jag inte ta del utav det för vi som jobbar med sidan kan inte bli supporter och därför inte slippa reklamen...

  • Medlem
  • 2007-05-23 15:21

Sidde: Vänta nu, förvånad över att folk är individer och att alla inte vill ha det på samma sätt?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-05-23 15:24
Ursprungligen av jgb:

Sidde: Vänta nu, förvånad över att folk är individer och att alla inte vill ha det på samma sätt?

De ses som en grupp, då kan de väl åtminstone bjuda på sig lite och simulera en grupp...

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-01-12 20:56

Och varför står det inte "Supporter" under mitt namn? Nyss medlem... skriver ni dit det manuellt eller är systemet segt?

Du ställer själv in om de ska stå Supporer under ditt namn eller ej. Se följande inlägg av Björnström: http://www.99.se/1275214-post14.html

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-01-12 21:09
Ursprungligen av Mikael E:

Du ställer själv in om de ska stå Supporer under ditt namn eller ej. Se följande inlägg av Björnström: http://www.99.se/1275214-post14.html

Woho! Tack!

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-01-12 21:12

Vore bra om det var lite tydligare att "Supporter"-systemet finns. Tog mig några turer på interna sökmotorn samt på google innan jag hittade rätt... eller så är jag blind...

1
Bevaka tråden