Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur slipper jag de stora rubrikerna på 99.se/mac?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrtälje
  • 2007-05-18 11:25

Hur gör jag för att slippa se de F%&**#"AT stora fonterna på "Hetaste diskussionerna just nu" ?
Jag håller på att bli tokig på detta påfund
Detta stör mina besök här så myckat att det snart är dags att ta bort bokmärket hit.:mad:

digga / dissa knapparna verkar iallafall ha försvunnit.:)

Tänkte skriva att du kunde klicka på minusknappen i det övre högra hörnet, men vid en närmare titt så märkte jag att den inte fungerade. Hoppas att det ordnas snart..

  • Medlem
  • Norrtälje
  • 2007-05-18 13:19

Jag har inte riktigt förstått vitsen med minustecknen eftersom varje gång jag besöker sidan så är all "flikar" öppna, om dessa inställningar ska / skulle sparas så vore det filligant

Jag ska se över minustecknet och försöka fixa så inställningen sparas i en cookie.

/M

  • Medlem
  • Norrtälje
  • 2007-05-18 13:51
Ursprungligen av Martin Belak:

Jag ska se över minustecknet och försöka fixa så inställningen sparas i en cookie.

/M

Håller tummarna och hoppas.

  • Medlem
  • Norrtälje
  • 2007-05-19 21:26

Tack, snabbt fixat

Jag gillar att den här tråden är överst bland fetingrubrikerna för tillfället. *diggar*

Kan tillägga att har man väl klickat på minus så döljs det vid återbesök oavsett om man klickat på plus igen. Rensa kakburken löser det gissar jag, men ändå.

Japp, det är lite strul med kakan som kommer ihåg vilka minus du vill ha dolda. Den fungerar bara vid första klicket och vägrar komma ihåg något mer än så. Därav går det inte heller att återaktivera den dolda sektionen utan att ta bort kakan. Felsökning pågår.

/M

1
Bevaka tråden