Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel vid import av spellista

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har kopierat mitt musikbibliotek på min bärbara och fört över det till min stationära. Därefter har jag lagt till lite musik som fanns på den och lagt till hela det nya biblioteket till Itunes. Itunes hittar alla låtar och men alla mina betyg har försvunnit.

Exporterade då spellistan högsta betyg från den bärbara och importerade den på den stationära och trodde biffen var löst, men ack va fel man kan ha. Istället för att lägga till betyg så lägger Itunes till alla låtar en gång till i spellistan och dessutom får jag en streaming ikon eller vad det är, en sån som ni ser på höger sida i reklamen (802.11 aktiverare). När jag försöker spela en av dom så öppnar den url och bara slutar göra något.

Så vad är fel, är det något med xml. filen som pekar fel och varför lägger Itunes till alla låtar igen, det enda jag är ute efter är mina betyg på de ca 800 låtarna.

Tack på förhand

Daniel

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-05-07 08:46

Jag hittade lite info här: http://www.kadavy.net/blog/archive/2005/08/transfer_your_i.php

Det verkar som om du behöver editera xml-filen så att sökvägarna stämmer. Hoppas det löser problemet!

1
Bevaka tråden