Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Reparera MacBooken med DiscWarrior

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlskrona
  • 2007-04-25 12:42

Har sökt innan jag postade detta ang. Mitt problem!!
Visste dock inte inom vilken kategori detta skulle postas!?

Köpte DiscWarrior då jag inte kan installera BootCamp pga discfel!!!
Men när jag vill köra DiscWarrior från CD-n vid uppstart och håller in C som det står i manualen förvandlas "uppstart" äpplet till en överstruken cirkel och datorn laddar hur länge som helst - har haft på det i 1h nu då jag hört att det ska ta tid - men jag stängde av då jag inte ville bränna skärmen...

Ville kolla här också - har mailat ALSOFT men min dåliga enegelska ställer till det så de fattade inte vad jag menade...:tveksam:

VIlken version har du på DiscWarrior?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-25 17:21

Du måste ha version 4 av Diskwarrior för att det ska fungera med din dator. Har du 3:an så är det inte så farligt dyrt att uppgradera. www.alsoft.com

  • Medlem
  • Karlskrona
  • 2007-04-27 11:52

Jo - jag har Version 4 men nu har jag löst det på annat vis - genom att formatera
Det var lättare att formatera och installera allt än vad jag trodde - man är alltid lika rädd första gången man ska in och pilla. Dessutom tror man att allt ska vara så invecklat som XP - hahaha...

Men nu kör jag XP på Macen och därmed vidgat mina möjligheter...Inventor - here I come!

1
Bevaka tråden