Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi kör väl en presentation...

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej allihopa,

Jag heter Fredrik och är ny här på forumet. Tänkte att det kunde vara trevligt
att köra en liten presentation nu när man precis blivit medlem!

Just nu är jag på utbytesstudier i soliga Singapore, men i vanliga fall så pluggar jag i det betydligt gråare Jönköping.

Jag har kört mac sen i juli då jag köpte min MBP. Det var ett köp jag inte ångrar!
Ser absolut ingen poäng med att gå tillbaka till PC. Körde Parallels innan för att komma åt lite grejer där man behöver BankID. Är ju som bekant ett väldans krångel med att installera det på en mac. Men sen jag lyckades få över mitt BankID till OSX ligger XP bara och skräpar...

Det var väl allt för denna gång. Trevligt att ha hittat ett forum där man kan snacka mac och teknik i största allmänhet!

Fredrik

  • Medlem
  • International user
  • 2007-03-16 07:32

Hej och välkommen.

Yes!!

Hallå och välkommen

Välkommen!

  • Medlem
  • Stenungsund
  • 2007-03-16 20:13

Välkommen!

Har varit i Singapore och vill tillbaka!! Verkligen en underbar stad/land!

Edit: Drick nåra Tiger för mig också!

Ursprungligen av p2d:

Edit: Drick nåra Tiger för mig också!

Det gör jag så gärna så!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-03-17 18:37

Hur är Maccommunityn i SIngapore? Kör man mycket Mac där? Och är Macar billigare där än här?

Välkommen till 99.se, förresten.

Ursprungligen av boris91:

Hur är Maccommunityn i SIngapore? Kör man mycket Mac där? Och är Macar billigare där än här?

Välkommen till 99.se, förresten.

I skolan som jag pluggar på finns det hyfsat många macar bland eleverna faktiskt. Här sitter varenda kotte med en laptop på lektionerna och i genomsnitt så har nog faktiskt 10% - 15% av en mac!

Prismässigt är det inte sådär jättemycket billigare med mac här. Gå in på Applestore Singapore och kolla själv! http://store.apple.com/1800-MY-APPLE/WebObjects/singaporestore/ Räkna med 4,50 singdollar per krona så har du ungefärligt pris.

Var i Singapore i december och var inne i något stort elektronikhus mitt i centrum ( 5 våningar säkert ) och där fanns det ett par riktigt bra Mac-butiker med hyfsat utbud...

1
Bevaka tråden