Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Engelskakurser (Podcast)

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det någon podcast med Engelska kurser. Exempelvis lär dig Engelska podcast? Jag har hittat lite spanskt och så men undrar om det finns något eng/swe ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-03-08 13:52

Menar du kurser allmänt på engelska eller kurser i engelska språket?

Anledningen att jag frågar är att du särskriver "engelskakurser", vilket var vad du menade.

Svaret från min sida är oavsett nej...

jo precis kurser, eller ja, så man kan lära sig engelska osv. På lätt engelska eller swe/engelska. Tanken är att bli bättre på det engelska språket.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-03-10 13:21

Har rättat till särskrivningen i rubriken för tydlighetens skull.

www.ljudboken.se har språkkurser på olika nivåer. Köper du dem som mp3-filer blir de lite billigare och du kan ta hem dem direkt till iPod:en.

Allra bästa resultat får du med en engelsk pocket och en ordbok. You can't beat old school. Mycket studiematerial är av väldigt dålig kvalitet och det är svårt att veta i förväg vad man får för pengarna. Jag har undervisat en del och stött på så mycket skräp som används på skolor.

Om du just vill gå och lyssna dig till bättre kunskaper, skaffa vanliga engelska audio books istället.

1
Bevaka tråden