Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

CoverFlow grafikfel i scrolllist/volymkontrol

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-03-06 18:18

Hej,

På min MacBook Core Duo (inte iMac Core 2 Duo) blir det grafikfel på scrolllisten och volymkontrollen, den blir suddig, när man drar i den. Någon annan som upplever samma sak?

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2007-03-06 21:24

Japp. MacBook Core Duo här också. Suddig ibland, skarp ibland. Ibland är volymen skarp men scrollen suddig.

Samma modell, samma problem.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-03-07 19:32

Skönt att höra att det inte bara är jag. Undrade om det (sjukt nog) kunde vara min dator. Har minis samma problem, eftersom dom har samma grafikkort?

Har precis samma symptom på min macbook. Jag var inte helt säker på om det var en feature eller en bugg

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-03-09 23:47
Ursprungligen av PsychoSaurus:

Har precis samma symptom på min macbook. Jag var inte helt säker på om det var en feature eller en bugg

Bugg hoppas jag; det är ju så fult att man får kalla kårar. Finns det någon MacBookC1D som inte upplever detta? Bara så att man kan utesluta saker...

  • Medlem
  • Täby
  • 2007-03-10 12:45

Inga sådanna problem på MacPro... verkar vara någonting med bärbara... eller kanske de macar med sämre grafikkort?

... och inga sådana problem med en gammal iBook G4...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-03-12 14:56

Något säger mig att det är Intel GMA-kortet. Därav att jag är lite intresserad av hur dt går på en macmini intel.

Samma här, fast jag har en ny Core 2 duo intel Macbook 2gb ram. Men det försvinner ju om man ändrar storlek på coverflowet. Men kommer likväl tillbaka. Verkar inte finnas någon logik i när det uppstår. Utan verkar vara helt slumpvis.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-03-17 00:51

Verkar inte som om det är löst i 7.1.1

1
Bevaka tråden