Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Factory Bundle nåt att ha?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Funderar på att skaffa en Factory Bundle, den kostar ju inte många kronor (€ 85) och det vore fint med ett Moogerfooger Delay och en kompressor till (JOEMEEK SC-2 Photo Optical Compressor). Eller?

Nån som testat dom här och vill/kan tycka till? Är Joemeek EQ:n nåt att ha? Cosmonaut Voice känns ju inte direkt som nåt jag kommer använda särskilt ofta, men den kanske gör små underverk genom att bara skruva till rösten lite?

Det enda jag har, förutom det som följer med och kan laddas hem gratis, är Izotope Ozone.

Har ni tips på nåt som är bättre och kanske gratis?:cool:

http://www.avidstore.com/sv/index.cfm?page=templates/product_detail&PartNumber=LEIGH%201&manufacturerid=3&productid=58557

85€ är inte särskilt mycket för 5 pluggar, å andra sidan brukar Bomb Factorys pluggar dissas bland de som kör PT-riggar (Gearslutz osv - å andra sidan brukar de vara skeptiska till allt som inte heter Neve/Manley/Pultec osv).

Det är rätt ont om gratispluggar till PT, så det är kanske värt att pynta ungefär samma pengar för FXpansions VST-RTAS-converter.

Ursprungligen av false messiah:

Det är rätt ont om gratispluggar till PT, så det är kanske värt att pynta ungefär samma pengar för FXpansions VST-RTAS-converter.

Jo, den hade jag tänkt plocka hem. Kanske ska börja med den och botanisera i gratisdjungeln först. Har ju inte börjat spela in Darin och Agnes än (Håller tummarna för att den dagen aldrig kommer) så jag kommer nog inte behöva dyra superduper-pluggar. Bättre att göra bra låtar och lära sig skruva, mixa o fulmastra bättre. Iaf för mig. Vi är nog många här som glömmer det, eller?;)

1
Bevaka tråden