Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min Profil är Borta!!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-01-09 12:54

Jag hade ett konto som "Nihad" på 99musik, samt ett NoiseNihad på 99ipod. Det sista kontot bad ja administratörerna ta bort för nåt år sen, något de struntade i. Nu verkar de två ha kommit i konflikt med varann, möjligtvis för att jag haft samma email kopplat till båda.

Mao:

Jag vill ha tillbaka användarnamnet Nihad (med alla PM, forumtrådar, osv ..) och användaren NoiseNihad ska ni ta bort!!

MVH
/Nihad Tule, Norrköping

PS: jag försökte skicka ett mail på info@99.se men fick tillbaka delivery failure ..

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-01-09 13:00

Nihad lär finnas kvar för jag läste just ett Nihad-inlägg i Antiloop-tråden.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-01-10 15:49
Ursprungligen av PF:

Nihad lär finnas kvar för jag läste just ett Nihad-inlägg i Antiloop-tråden.

ett nytt inlägg altså? wtf ..
jag har inte kunnat logga in sen omstruktureringen ..

info@99mac.se är det fortfarande som gäller - har inte hunnit konfigurera upp mail på nya 99.se domänen. Fixar inom kort!

Vi lägger ditt ärende till listan över konton att fixa, hade sju admins som jobbade tio timmar igår med just dessa ärenden!

Ursprungligen av TZW:

Mitt 99mac-medlemskap med mångåriga anor verkar ha ersatts med mitt 99musik-medlemskap med två inlägg. Inget att göra åt?

Samma här!
Fast med mitt medlemsskap i 99pod.......

  • Medlem
  • 2007-01-10 15:55

ni får gärna fixa det här strulet nu.
(mitt mail hade tydligen skickats till "databastrollkarlarna" - är man lagd i kö?)

Vill påminna om en redan existerande tråd där man anmäler sina problem:
http://www.99.se/feedback/208717-problem-med-tomma-inlaeggsprofiler.html

Vi jobbar på att fixa alla profiler - betänk dock att ingen "jobbar" på 99.se utan har vanliga yrken 08-17 varje dag. Frivillig kvällstid händer det mest här - ju mer man flirtar med admins desto snabbare går det

1
Bevaka tråden