Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Premiär för 99.se

Tråden skapades och har fått 48 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Trevlig uppdatering!

Finns planerna på 99Mobil kvar?

//Stefan

Japp. Tänkte att du kanske skulle hjälpa till att dra igång den - vill ha lite tips på upplägget och hur vi tar bäst tillvara på befintliga inlägg i mobilforumet.

Ursprungligen av Björnström:

Japp. Tänkte att du kanske skulle hjälpa till att dra igång den - vill ha lite tips på upplägget och hur vi tar bäst tillvara på befintliga inlägg i mobilforumet.

Ja varför inte? Nu har man ju faktiskt tid att göra saker utanför sitt arbete.

//Stefan

well gratz är väl det man säger

Grattis och vad kul att ni kom tillbaka. Man får ju abstinens efter bara nånna timmars nere-liggande. Jag ser framemot 99web och nya smajlisar förstås.

/er humble David

Jaha nu ser jag att en gammal avatar har dykt upp ur något dunkelt hörn och att mina dryga 2200 inlägg har blivit 10 (11 kanske med det här inlägget då)

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2007-01-08 18:13

Näääääee

Jag tyckte 99mac började bli otympligt stort redan före sammanslagningen och nu när jag trycker på min favknapp Nya inlägg får jag upp en massa ipod- och musik-länkar förutom de där som jag småretat mig på sedan tidigare som handlar om sånt som avhandlats 1000 ggr tidigare.

NÄÄÄÄEEEE

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2007-01-08 18:21

Bra jobbat, ser jättefint ut.

Gäller The first 5 years were just the beginning. Welcome to 2007. här nu eller ?

Tänkte främst på syskonsajterna.

Orginaltexten löd "The first 30 years were just the beginning. Welcome to 2007."

Grattis, 99 =D Ser jättrebra ut. Bra integration och bra jobbat.

Härligt också att nu har betydligt fler posts på 99mac fastän de postades på 99pod =D

Hur var det, adderades postcounten eller fick jag postcounten från den sida med mest?

99web, mums mums!

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2007-01-08 21:02

Kul, hoppas det ger ny kick och fler intäkter för vidareutveckling!

Säger detsamma som acke, min avatar, plusstatus och 1001 inlägg är försvunna

HELT värdelöst när man inte i "forum-menyn" ser när det senst postades i resp forumdel.
Spontant är ihopslagningen ett nedköp.
Hoppas de kan shapea upp sig ett gäng steg.

  • Medlem
  • 2007-01-08 22:09

Kul med lite förnyelse. Bra gjort! Lite segt än så länge men det blir säkert bra med tiden.

OCH....
Vart i helvete tog delen med "iTunes och övrig mjukvara" vägen?!?
Kommer inte den tillbaka är detta ett sjukt nedköp.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-01-08 22:31

Och efter 7.5 timmar är även jag med.
Tack ohennig på 99.se för hjälpen.

Yes!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-08 22:46

Först bryter man loss ipod-forum, musikproduktion (och videoproduktion) från 99mac och nu slår man ihop allt igen... intressant.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-01-09 08:17

Jag har fortfarande bara startat 4 trådar vilket inte alls stämmer...

Jag har också fortfarande bara ett fåtal skapade trådar. Alla från iPod.se
Det konstiga är att alla mina inlägg står kvar där de ska.

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2007-01-09 11:40

Hur ska vi som ofrivilligt har blivit "ipoddare" (dvs fått ipod-kontot istället för 99mac-kontot) göra för att få tillbaka våra 99mac-inlägg osv?

Bevaka tråden