Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sämsta låten på din iPod

Tråden skapades och har fått 107 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2005-12-16 17:57

Sämsta låten på min ipod är nog nvandrarna-fångad av en gränsvakt... fast det är ju det som är kul att ha lite skitmusik som man kan lyssna på ibland så man inser hur bra all annan musik man har är:D

Ursprungligen av DiddY:

Sämsta låten på min iPod är Queen - Fat Bottomed Girls.

Detta för att jag hatar Queen. Ett oerhört överskattat band.
Varje gång jag hör den börja, så tänker jag "Fan, den här
måste jag ta bort". Men lik fan, så glömmer jag bort det
varenda gång. Illa!

Vad är det för fel på queen? Enligt mig är dom en av de bästa live-banden som någonsin har funnits.
Fat Bottomed Girls är ju inte deras bästa låt men den är inte dålig..

Starwars Theme! Ugh men känner att jag måste ha den iallafall

evert taube - kinesika muren

min tjej hade "råkat" lägga in den här eye of the tiger låten, hmm lide pinsamt när polaren gick igenom min ipod... FAGGOT låt ju!!!

På nått sett hade Darin - Step Up hamnat på min ipod nano.

Har bara bra!

En dansbandsversion av en Super Mario 3-låt.

det är någon 50 cent låt som är så sjukt kass.. jag är på väg att spy så fort den dyker upp i ipoden.

Jag har nån mysko låt som heter Parta Lite Granna - Jonas och den är verkligen USEL .. tror att den kommer från min kompis skiva (skyller på henne )

  • Medlem
  • 2006-01-30 13:19

varför har ni dåliga låtar på ipoden?

i ett svagt ögonblick la jag själv in en john lennon samlingsplatta, men jag raderade den fort igen efter att ha blivit förbannat flera gånger.. likadant med en europe-samling som jag fick för mig att lägga över, men aldrig vågade lyssna på..

Ursprungligen av deez:

varför har ni dåliga låtar på ipoden?

Lägger in hela album (typ absolut music ) och då blir det så..:p

  • Medlem
  • 2006-01-30 17:07
Ursprungligen av thecrazy88:

Lägger in hela album (typ absolut music ) och då blir det så..:p

ja lägger man in ett dåligt album så blir ju låtarna också dåliga..
nädå, men det är faktiskt störigt att lägga in en låt från en artist.. blir en jäkla röra i listan.. jag lägger bara in hela album själv också..

Ursprungligen av deez:

varför har ni dåliga låtar på ipoden?

i ett svagt ögonblick la jag själv in en john lennon samlingsplatta, men jag raderade den fort igen efter att ha blivit förbannat flera gånger.. likadant med en europe-samling som jag fick för mig att lägga över, men aldrig vågade lyssna på..

För helvete, Lennon är ju grym!
Sämst av de jag har är nog nån skit från London Calling. Överskattad skiva.

  • Medlem
  • Härryda
  • 2006-02-10 16:17

Har ingen dålig låt men en ganska irriterande men rolig, "Jag Ska Ta MIn Boll Å Gå Till Fotbollsplan" heter den!

OKey.. min sämsta slår allt! Jag har nämligen BEETHOVEN på min mp3 antar att ja fick den via itunes

Detta var ju en mycket seriöst diskussion! Det är ju som man skrattar ihjäl sig… Ni kan väl också ta och starta upp ett nytt inlägg om sämsta bilden ni lagt in på era Podar eller musikvideo, film etc. Själv brukar jag inte lägga in skräpp på min Pod! Men sen är ju smaken som baken delad, för någon är något bra för någon annan så är det inte så… Men jag kan ge er en litet tips! Och det är helt gratis också, bra va? *asg* lägg inte in sådant ni inte vill ha på eran Pod! Då slipper vi denna låga oseriösa diskussion! Som inte leder någonstans… Tack för ordet! Tommy

Både sämst och bäst på sitt eget lilla vis: Jolly, Jolly, Buddy, Buddy av Reco.
En liten länk för intresserade: reco reijo kääriäinen | sunkit > museum > artister

Bevaka tråden