Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

anapod vs. iPodSoft

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vilket av dessa iTunes-ersättande program är bäst?

  • Oregistrerad
  • 2006-09-06 23:53
  • Oregistrerad
  • 2006-09-06 23:55

Har själv alltid kört med iTunes, så jag har inte testat så många av de andra programmen som finns.
iPodAgent har jag kört lite grann, men det kan vara lite krångligt om man är nybörjare...

jag har aldrig använt itunes men det verkar krångligt och så kan man inte lägga över sin musik från ipoden till datorn därför undrar jag dessutom har jag inte lust att betala extra för ett prgram därför undrar jag om någon testat ipodsoft

  • Oregistrerad
  • 2006-09-07 15:23

Det finns ju program som gör den uppgiften åt dig, utan att du för det behöver skita i iTunes.
Här är ett exempel: iPod2PC download and review - copy songs from iPod to PC from SnapFiles

ok det verkar bra men det kostar också finns det ingen som har testat iPodSoft?

  • Oregistrerad
  • 2006-09-07 21:25

Okej TheGooch, det jag menar är att det finns massor med program som fixar låtarna från podden, det är bara söka lite.
Här är ett gratis: SharePod

Det sätter du alltså in på själva iPoden, och kör det från iPoden när du vill dra över låtar till datorn.

  • Medlem
  • 2006-09-16 14:29

Anapod är bättre än Itunes enligt mig.. grejen med Itunes är ju att den drar som fasiken och Anapod drar typ ingenting. Dessutom går överföringen mycket smidigare att utföra, bara drag and drop från windowsmapparna..

itunes är inte svårt att hantera. Faktiskt ett av de lättaste program jag varit med om. Allt är så enkelt och lätt att använda. Det är ju det programet som gör ipoden komplett. Jag var väldigt skeptisk till itunes innan.
Anapod är nog lite svårare att använda om du vill ha ett lätt program.
Hade jag varit du hade jag provat itunes först.

  • Medlem
  • 2006-09-16 22:30

Håller helt med Cappachino ge iTunes en chans innan du ger upp, har man väl lärt sid det programmet är det helt underbart.

Annars kan du testa med winamp, har en polare som lyckats använda det för att synka iPoden, någon ny version var det tydligen.

Men jag tycker ändå att du ska ge iTunes en chans

1
Bevaka tråden