Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lista nya funktionerna i 1.2

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har precis uppdaterat mjukvaran i min G5a, och har sett att det är en del nya funktioner. Kan vi inte hjälpas åt att lista vilka funktioner det är?
Jag börjar:

- ljustinställning
- maxvolyminställning

Hittade en sak till som e ny och det är när man skall scrolla ner i tex. artistlista så går den övet till att hoppa mellan bokstäverna med en stor bokstav i mitten.... Lättare att ta sig snabbt ner till en bokstav i slutet av listan.....

ooh det är ju perfekt

Men det går inte att söka som det står om på apples hemsida va? Alltså du har väl inte "Sök" som alternativ i musik-menyn?

maxvolyminställning fanns i den tidigare uppdateringen.

-Stöd för fler spel

• Klarar uppspelning av video i upplösning 640 x 480.

jaha det är inte bara nya versionen av ipoden som klarar det, utan det är alltså en mjukvaruuppdatering som gör att även "gamla" G5an klarar det?

vad då för en bokstav i mitten jag har uppdaterat min ipod men ser ingen större skillnad

När du scrollar i många spår/artister/whatever.

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-09-16 14:04

visst går det också att använda iPoden i datorn UTAN iTunes? Har för mig att jag läste det nånstans..

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-27 18:55

Förutom ovanstående svar så finns det förstås tredjepartsprogram man kan använda om det är just iTunes man vill slippa, t.ex. YamiPod eller Anapod.

Kan man inte få den nya sökfunktionen på min gamla ipod video?

japp om du tittar under Den här datorn, så kommer du se din iPod. Du kan alltså använda den som hårddisk. Om du lägger in musik etc den vägen kommer du dock inte kunna spela upp den i ipoden.

Du kan använda den gamla ipoden som en hårdisk med.. det har ja gjort länge. jag trodde att det var normalt att man kunde göra det, men ja märkte på min kompis ipod att han inte hittade sin i den här datorn. Det finns en inställning i itunes som man kan göra. Man bockar bara i den. tror den heter använd som extern enhet. den finns under musik på ipod alternativ.

1
Bevaka tråden