Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med iTunes och iPod mini

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en iPod mini (rosa, 4 GB) som jag har varit nöjd med. Men jag har haft problem längs vägen.. Först i går kväll kom jag underfund med hur fan jag skulle kunna radera musiken.. Bara en sån sak. MEN.. Här kommer ett stort men.. Jag har raderat allt i Ipoden och allt i itunes biblioteket men när jag nu ansluter den tomma iPoden till iTunes så säger den lilla mätaren/indikatorn i iTunes att min iPod är halvfull.. Så det går inte att lägga in mer än knappt 2 GB musik helt plötsligt.. Men den är ju VRÅLTOM!!!! Hur kommer sig detta och vad ska jag göra åt det??

Sen så har mamma en iPod Nano på 2GB som blir full på två cd skivor.. Känns som typ samma problem... :eek:

HJÄLP MIG!!

Har du provat att formatera om den? Det är kanske det du menar med att radera musik... Ett drastiskt förslag men det brukar hjälpa mot massor med problem.

Ursprungligen av _Verner_:

Har du provat att formatera om den? Det är kanske det du menar med att radera musik... Ett drastiskt förslag men det brukar hjälpa mot massor med problem.

Har gjort det tusen gånger förut utan att det hjälpt mig då.. Men du e jag så less så jag kommer att passa på att omformatera om datorn och då lägga in iTunes om igen och Reseta iPoden. Men de gånger jag gjort det så har inget förändrats i iPoden.. Ingen musik har försvunnit och inställningarna jag gjort finns kvar varje gång.. Så jag förstår inte... Men men.. Jag provar. Det är det svaret jag fått av de flesta...
TACK!

1
Bevaka tråden