Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

filmerna hackar

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

för att konvertera filmer har jag använt det programet alla rekomenderar överallt. VideoraiPodConverter alltså.
problemet är att det hackar något galet så fort jag ska spela upp någonting som konverterats med det här programet.

jag har använt cucsoft video converter också. det funkade hur bra som helst, men man måste betala 33€ för att slippa en jobbig text som ligger ivägen hela tiden.

är det min ipod som det är fel på eller är det helt enklelt ett skitprogram?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-06-09 14:32

Jag hittade ett program som heter "Super", vilket funkar ok för mej... http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Kan vara problem med 60 gigaren

Jag hade samma problem som du när kjag uppdaterade min firmware till 1.1 på min 60 gigs. Jag har hört att fler har detta problemet men inte de som har midellen med 30 gig. Jag ändrade tillbaka till den gamla firmware som jag hade. Det finns förklaringar här på forumet hur man gör det utan att radera alla filerna.

Har du inte versionen med 60 gig så är det nog något annat.

/Henke

Ursprungligen av anders_ek:

för att konvertera filmer har jag använt det programet alla rekomenderar överallt. VideoraiPodConverter alltså.
problemet är att det hackar något galet så fort jag ska spela upp någonting som konverterats med det här programet.

jag har använt cucsoft video converter också. det funkade hur bra som helst, men man måste betala 33€ för att slippa en jobbig text som ligger ivägen hela tiden.

är det min ipod som det är fel på eller är det helt enklelt ett skitprogram?

Jag har haft samma problem med en del filmer jag laddat ned... Andra funkar klockrent. Kan bara sluta mig till att det beror på konverteringen och ska med spänning testa Super!

1
Bevaka tråden