Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya iPods på torsdag (2006-05-19)?

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Det blev inte mycket till iPods här inte. Ungefär som jag misstänkte mer eller mindre.

Det hände alltså nada, inte så konstigt kanske.

jag har precis bastellt en ipod video 60gb och ja ar i usa och ska hamta den (man sparar over 1000kr om man inte raknar med resan hit!!) (det ar darfor jag inte anvender dom ''svenska'' bokstaverna)

sa jag hoppas att det inte kommer en ny ipod video elr liknande forren om nagat ar!!

Ursprungligen skriven av PeterBonde
JAG TROR ATT DET KOMMER UT EN IPOD PÅ 200 GB NU NÄR 2.5 TUMS DYLIKA FINNNS ATT TILLGÅ. Möjligen något mindre men mer än nuvarande 60 GB.
Då blir det möjligt att klämma in hela mitt bibliotek (120GB+) samt plats för lite video.och bilder

min önskelista inkluderar även

fler id3-kategorier i itunes med obegränsat kommentarsfält
gps
telefon
divx
tangentbordsfuntioner
stöd för wordformat

ok divx ar en sak men TELEFON vafan kop en javla 3g telefon istallet dom har mp3 nu for tiden!! farg skarm, kamera typ alt!!

gudars vilket rännande efter gb?

  • Medlem
  • 2006-07-26 12:51

men när kommer dom nya komma till sverige om det kommer nya? lika fort som dom lanseras i USA?

Har för mig att förra gången de öppnade en ny butik gick det också rykten om att det skulle presenteras något nytt för att pressen var inbjudna men de visade inte något.

Visade dom nått nytt ?..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-31 09:26

Vad tror ni, får vi se någon ny Ipod på WWDC?

  • Medlem
  • Solna
  • 2006-08-07 09:58

Tror inte det blir några nya podar idag, allt krut kommer nog vara på 10,5 och en ny Mac Pro.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-08 08:42

Det blev inga nya Ipods, nu snackas det istället om september. Vad tror ni?

Jag tror inte på några nya alls faktiskt. Bara Uppgraderingar på befintliga.

  • Medlem
  • Solna
  • 2006-08-09 14:32

Ja på Apple expo i Paris 12/9 är det nog större riska att vi får några ny iPods

Bevaka tråden