Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fullt på iPod'en

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-06-27 23:03

Ja, nu har jag kommit till det stadiet då min iPod är proppfull med musik, och än mer finns det i datorn.. Vilket är det enklaste/smidigaste sättet att göra? Ja, jag är fullt medveten om att jag inte kommer kunna få med mig all musik, men hur gör ni andra?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-06-27 23:24

ställ om till manuell uppdatering av låtarna, sen tar du bara de du lyssnar mest på,, eller köper du en större iPod;P

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-06-28 08:14

Jo, så långt har jag förstått.. Men är det att rekommendera att skapa spellistor och sånt? För det blir ju ett väldigt pillande om man ska sitta och dra över låt efter låt..

Du drar inte låt efter låt, du markerar så många låtar/album du vill och drar över.

Ett tips är att göra en spellista som du kallar typ "Till podden" där du lägger sånt som ska.. till podden!
Sen kan du slå på autosynk av bara den spellistan, inte hela biblioteket.

Tips är:
Gå igenom album för album på iPoden och spara endast de du vill ha kvar - det finns säkert massor låtar på iPoden(nu vet ju jag inte hur stor din iPod är) som du förmodligen aldrig kommer att MÅSTE vilja ha när du är ute och rör på dig.
Spara alltså bara det nödvändigaste.
Växla först till "Manuell uppdatering".
Sen är det bara att fylla på och rensa ut hur du vill.

1
Bevaka tråden