Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Finns det några vettiga högtalar (4g, 40GB)?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag och pojkvännen ska till Italien ett par veckor och jag kom på att det skulle vara trevligt att använda Ipoden som "ministereo" på hotellrummet. Det är en Ipod 4G, 40 GB med dockningsstation.

Vet inte ett skvatt om kombinationen högtalare och Ipod och undrar vad ni rekommenderar.

Finns det några högtalare som ger ett vettigt ljud överhuvudtaget, eller kan man vänta sig att det hela kommer att låta som en genomsnittlig klockradio....?

// Fnulan

Jag har inte provlyssnat så många direkt, menJBL OnTour tycker jag låter helt ok till det priset.
796:- + moms på MacSupport.

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-06-22 20:15
Ursprungligen av Fnulan:

Jag och pojkvännen ska till Italien ett par veckor och jag kom på att det skulle vara trevligt att använda Ipoden som "ministereo" på hotellrummet. Det är en Ipod 4G, 40 GB med dockningsstation.

Vet inte ett skvatt om kombinationen högtalare och Ipod och undrar vad ni rekommenderar.

Finns det några högtalare som ger ett vettigt ljud överhuvudtaget, eller kan man vänta sig att det hela kommer att låta som en genomsnittlig klockradio....?

// Fnulan

Jag skulle rekommendera att du besöker Inlife på sveavägen, dom har massa högtalare uppställda som man kan lyssna på.

1
Bevaka tråden