Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Forumet tråkigt?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

om man tar en snabb titt så är ju ungefär 90% av trådarna "hjälp mig!!1oneone iPoden tar över jorden, vad ska jag göra?"...alltså trådar med alla möjliga och omöjliga fel....

vore det inte roligare att ha ett specifikt ställe enbart för fel-frågor? Och resten som handlar om allt annat skoj som finns med ipods att göra på ett annat?

Gud va bra! Kanske skulle kunna ha lite skojjiga trådar som:
1. Associationslek?
2. Berätta vad du gjort idag.

bara två av flera altenativ.... bra tänkt faiaaaaaawaaaaaaiaaaaaaaa!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-06-14 19:03

En av forumets främsta uppgifter anser jag nog är att kunna hjälpa till med problem som uppstår. Både för nybörjare och vana iPod-användare. Att många sedan postar trådar med otydliga rubriker eller ställer frågor som ställts tidigare måste man nog ha överseende med. Det handlar nog ofta om ovana vid forum, eller dålig netikett.

Vår uppdelning av forumet är ju idag främst baserad på iPod-modell, men har du andra önskemål om uppdelning så är du välkommen med förslag!

Nej absolut inte så keeeka.
jag tycker bara att forumet är just 90% problem-lösning, och är det det primära så förstår jag ju det och söker mig till andra medier.

jag trodde bara att det var ett generellt forum för ipod, och då borde det ju vara mer uppblandning och inte bara problem-lösning.

Its my way.. or the highway

....

  • Medlem
  • 2006-06-19 11:44

Det är väl ett generellt forum... Sen att alla på forumet inte kan använda sina ipods är ju lite synd

Tycker det funkar fint med detta forum, det finns ju andra forum på denna sajt om du vill diskutera spellistor eller användade av din ipod. Men som du sa, det är lite synd att det bara är folk som skriver hjälp mig utan att kolla om det finns trådar med samma sak tidigare (jag tror jag skrev en sådan tråd alldeles nyss)

Håller med, ipod.se forum ballade ut när nano och video kom. Det var då alla dublett- och hjälpmighjälpmigvideofunkarinte trådar kom, tidigare var det lite mer seriöst... Hänger nuförtiden 99% på 99mac, de kan sin sak.

1
Bevaka tråden