Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem med itunes(vad annars)

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

köpte då min idop nano idag. såg väl bra ut tills jag började använde den.

det första jag gjorde var att installera programvaran och då kom det fram ett varningsmeddelande som sa att om jag fortsätter installationen kan windows bli instabilit
jag fortsatte efter tvenkan då jag tänkte att det kan ju inte vara något så otroligt farligt.

den första gången jag provade att lägga in musik på den sa den att mina låtar i itunes biblioteket inte skulle få plats på ipoden. så itunes skapade en spellista med dom första c:a 150 låtarna som fick plats, och skapade en spellista automatiskt. det fungerade utmärkt till skillnad från några 2pac låtar som var lika döda som han själv(obs dom fungerade på datorn). vid låtnamnet var det ett sånt här irriterande uttropstecken (som brukar synas när itunes inte hittar filen till nån låt).

jag tänkte, jaja låt gå för den här gången då.

men eftersom itunes valde ut låtarna själv var det många jag inte ville ha, så jag försökte komma på hur man tog bort låtarna, dum som jag är tog jag bort de genom att gå in i inställningar och ändrade så att man kunde dra in musiken mannuelt(kommr inte ihåg vad det hette). jag markerade och tog bort allt. sen skulle jag då dra in lite andra låtar när ipoden var tom igen,

jag drog in en låt, fungerade

jag drog in en till låt, inget hände. drog in samma låt igen några gånger, då funkade det men detta j*vla uttropstecken kom fram igen och det fortsätter bara så...

snälla hjälp mig, jag har väntat på att få denna ipod i flera månader

Om det är ett utropstecken så är det ju för att låten saknas, som du ju redan påpekat.
Kolla symbologi här. http://tinyurl.com/eb52a
Är det på podden eller i biblioteket låtarna får ett utropstecken?

Ursprungligen av petern:

Om det är ett utropstecken så är det ju för att låten saknas, som du ju redan påpekat.
Kolla symbologi här. http://tinyurl.com/eb52a
Är det på podden eller i biblioteket låtarna får ett utropstecken?

det är i itunes

kom nu på att det funkar på min gamla windows mellenium(20 gb) :P, så det är inte fel på ipoden. och jag kan använda den istället för denna datorn, även om den är betydligt sämre.

men tack iaf

  • Medlem
  • 2006-05-04 00:03

kan inte hantera iTunes(vad annars)
Det låter som att du inte har koll på hur det fungerar...

Alltså det där med utropstecken, har du provat att faktiskt peka ut rätt fil på disken?

1
Bevaka tråden