Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny display?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena! Jo jag råkade trampa på polarens ipod, och ska köpa ny display eftersom att den sprack. Vart kan man fixa en sådan så billigt som möjligt?

Alltså, har läst lite och såg att man kunde få garanti om det vart tillverkningsfel. Det är bara en spricka på den "inre" skrämen, inte på den yttre. Tror ni att jag kan få garantin på den ?

  • Oregistrerad
  • 2006-04-23 00:35

Har aldrig hört om någon som bytt display i en nano. Vart får man tag på en sådan. Är rädd för att du får köpa din polare en ny nano

haha, aldrig att jag gör det. Men finns det chans att det går på försäkringen?

och hur lyckades du trampa på din polares ipod????

Ursprungligen av Alleman:

och hur lyckades du trampa på din polares ipod????

Med sin fot/klöv gissar jag. Konstigare saker har väl hänt?

ja men hur ofta lägger man en nano på golvet och råkar trampa på den från en skala från 1-10??

vi bråkade, han tappade den, jag skulle slå honom (på skoj) och råkade trampa på den. Håll er till ämnet är ni snälla

kan du skicka en bild på displayen för då kan jag se om man kan använda displex tror inte att det räker men andå.

Ursprungligen av Alleman:

kan du skicka en bild på displayen för då kan jag se om man kan använda displex tror inte att det räker men andå.

För att polera bort en spricka?

Om displayen spruckit hjälper knappast displex.

men om han har tur att det är bar några repor då kanske det går.

alltså, underskärmen har gått sönder, den som projicerar bilden eller hur am ska göra, så ena halvan är helt paj och andra halvan ser man på. Så det är inte bara sjävla glasskyddet som ärpaj.

så jag tror att du måste be din kompis att skicka sin nano till apple så han kan få en ny eller så blir du tvungen att köpa en.

  • Oregistrerad
  • 2006-04-24 16:19

Pynta reparationen hos apple, går inte det?

  • Oregistrerad
  • 2006-04-24 23:38

Tycker inte att det var ditt fel, dåligt av din "polare" att låta dig betala :/

  • Medlem
  • 2006-04-25 00:14
Ursprungligen av Alexlindgren:

...Tror ni att jag kan få garantin på den ?

Nej
men prova.

1
Bevaka tråden