Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hur kommer den fram?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-04-17 13:39

Eftersom det har varit en väldigt lång helg nu och jag valde gravering på min ipod nano som kommer den förmodligen inte förns imorgon, fast jag beställde den via internet i tisdags.
Nu undrar jag hur den kommer fram, det står att den kommer med bud

Men kommer den med den vanliga posten, eller är det typ en applebil eller nått som kommer och leverar den?
Tänkte om det är nån som vet..

Bara nyfiken

UPS eller TNT

Min kom med UPS, brorsans kom med en taxi

Haha lol en taxi det var ovanligt:p

nja är la om man bor lite avigt till så måste dom buda ut det och då är taxi ibland den enda budfirma som finns till hands

Ursprungligen av Darkis:

nja är la om man bor lite avigt till så måste dom buda ut det och då är taxi ibland den enda budfirma som finns till hands

Hmm. Avigt och avigt - bor ganska centralt i Märsta (nära Arlanda) och de har kommit med UPSbilar alla andra gånger... Lite lätt överraskad blev man ju iaf, när en taxigubbe plingar på med ett paket från Apple

  • Medlem
  • 2006-04-18 09:58

Min iPod kom en Posten-kille med, men leveransen sköttes av TNT.
Jag antar att de har nåt slags samarbete.

Ursprungligen av Nicka:

Men kommer den med den vanliga posten, eller är det typ en applebil eller nått ...

Det skulle vara snyggt med en Applebil Ska göra en prototyp nu bara för det. Återkommer med bild senare

Det skulle vara proffsigt om man det kommer folk från apple i en bil där det står apple.

  • Medlem
  • 2006-04-18 18:53

mm, å de var klädda som agenterna i Matrix eller i MIB...
(jo, jag vet, jag är typ 30 men rätt barnslig)

Ursprungligen av rod:

mm, å de var klädda som agenterna i Matrix eller i MIB...
(jo, jag vet, jag är typ 30 men rätt barnslig)

Hahaha
Nej, men ärligt nu. Självklart skulle de vara klädda som Lara Croft - vad annars? :rolleyes:

Ursprungligen av femton:

Hahaha
Nej, men ärligt nu. Självklart skulle de vara klädda som Lara Croft - vad annars? :rolleyes:

Då väljer jag hellre henne än ipoden

Känns lite OT nu, eller?

Ursprungligen av daniels:

Då väljer jag hellre henne än ipoden

Känns lite OT nu, eller?

Spelar roll. Grabben fick svar på frågan och våra fantasier tog vid. Sånt som händer, antar jag..

1
Bevaka tråden