Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Test av Bagit iPodfodral

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

BagIT heter ett litet svenskt företag som gör hightechprodukter i hemslöjdsstil. De har ett tjusigt tygfodral till iPod som iPod.se har testat.

Fodralet finns i många olika tjusiga färger, och det blir en häftig kontrast med det naturliga, organiska tyget mot iPodens teknologiska skal.

Passformen på fodralet är mycket bra. Tyvärr finns det en mystisk snodd i öppningen. Meningen verkar vara att man ska knyta ihop så iPoden inte ramlar ut. Det går dock inte att göra, eftersom man måste ta upp iPoden hela tiden för att byta låt (om man inte använder fjärr.) Det behövs egentligen inte skydda iPoden från att ramla ur, den sitter bra i fodralet ändå.

Det är vackert med tygfodral, men tyvärr finns det också problem med detta. Det tar upp smuts väldigt lätt. Men å andra sidan är det tvättbart!

BagIT ipod är ett trevligt fodral som inte når ända fram. Vad ska snoddarna vara bra för? Hursomhelst går de att klippa av...

+
Vackra färger
Skön känsla
Bra passform

-
Skumma snoddar
Tar upp smuts

Bagits hemsida

Bara 2/5 alltså...skit samma, jag beställer en ändå..
Vad kostade frakten o sådär? Kan man ta den genom postförskott?

Jag tyckte det var ett rätt schysst fodral, det var mest de här snoddarna som jag tyckte var så puckade. Du kommer troligtvis inte bli besviken! Bara att ta fram saxen.

Riktigt coolt fodral! Jag måste verkligen beställa ett..

  • Medlem
  • 2006-04-24 16:16

fan jag fattar verkligen inte hur du sätter betyg... ?

  • Medlem
  • 2006-04-24 17:28

Men du är ju också miffo

Hoppas ingen ban pga det där

  • Medlem
  • 2006-04-24 18:00

hehe men tyckte de lät på honom som att den var värd mer än 2/5 :/

1
Bevaka tråden