Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod integrerat i nya Volkswagen Passat

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena! Jag har gått å köpt mig nya Volkswagen Passat med integrerat iPod-stöd. Bilhandlarn hade oerhört lite info om det men jag chansade.

Enligt hans uppgift är det nån form av sladdsnutt/adapter/hållare(?) som sitter i mittarmstödet. Sedan får man upp rätt knapphändig info på stereons display, ska tydligen bara komma upp CD1 / Track1 osv... Alltså inga låttitlar å artister (Försök navigera runt bland mina 4000 låter med den du!)...

Är det någon som har mer information/bilder om/på denna pryl? Suger den får man väl i framtiden byta ut till annan modell på stereo / adapter men det är ett senare problem.

mvh
D

Kanske detta kunde vara något:?

http://www.vw.com/index.html

Hittar inget om iPod...

Jo! nu!

"Specially developed to work with Volkswagen radios, you can now bring your digital music collection on your iPod into your Volkswagen vehicle with this iPod adapter kit.

The kit mounts to the back of your radio, and you safely store your iPod in the glovebox away from prying eyes, while controlling your music and iPod functions through your vehicle's radio. The adapter also allows you to conveniently charge your iPod.

Available for most models. Not available on Phaeton or New Beetle equipped with satellite radio. Professional installation required at an additional cost."

Testat att googla????

ja, men hittade bara massa tredjeparts-prylar... Inget om VWs implementering...

VW Sverige använder sig utav icelink ifrån Dension www.dension.com eller www.densionsweden.se

cool! Tack!

1
Bevaka tråden