Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar för löpning!! (Gärna tips ifrån löpare)

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-03-15 22:41

Hej!!

Skulle jättegärna vilja ha lite tips på bra och stabila hörlurar att ha när man springer, har hittils kört med original iPod lurar men vill ha nåt bättre nu när dom börjat spraka.

Har kikat på Sonys EX-71, är dessa nåt bra att ha när man springer?

Har ni andra tips på ett pristak på max.. ja 500kr så ge mig

Mvh Markus, tacksam på förhand btw.

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-03-15 22:50
Ursprungligen av sajbermaku:

Hej!!

Skulle jättegärna vilja ha lite tips på bra och stabila hörlurar att ha när man springer, har hittils kört med original iPod lurar men vill ha nåt bättre nu när dom börjat spraka.

Har kikat på Sonys EX-71, är dessa nåt bra att ha när man springer?

Har ni andra tips på ett pristak på max.. ja 500kr så ge mig

Mvh Markus, tacksam på förhand btw.

Jag har själv börjat använda dessa, http://www.ishop.nu/?page=prod&id=234
Dom ger väldigt bra ljud. Finns olika "kopp"storlekar att välja mellan.

  • Oregistrerad
  • 2006-03-15 23:16

Tack för svaret FnuX har du några andra lurar att jämföra dessa med? För och eventuella nackdelar? Hur är diskanten, mellanregister och basåtergivningen?

Har dock enbart kört med original iPod pluggar och Koss The Plug inom "plug" storleken så jag är inte så inne på detta.

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-03-16 00:05
Ursprungligen av sajbermaku:

Tack för svaret FnuX har du några andra lurar att jämföra dessa med? För och eventuella nackdelar? Hur är diskanten, mellanregister och basåtergivningen?

Har dock enbart kört med original iPod pluggar och Koss The Plug inom "plug" storleken så jag är inte så inne på detta.

Diskanten är otrolig, basåtergivningen likaså. Vet ej tyvärr vad mellanregister är. Har inte prövat några andra än dessa tyvärr.

  • Medlem
  • 2006-03-16 08:26

Jag springer med Sonys EX-71.

Funkar kanon bra.
Ipoden i fickan med silikonfodral och så förläningen på lurarnas sladd, för om man hänger den runt halsen så kan man tappa lurarna.

Keep on running!

1
Bevaka tråden