Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSkin Evo3

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har jag äntligen fått mitt iSkin Evo3 då de fick in det på iStore.nu häromdagen.
Det funkar jättebra, men en sak är lite skum..varför i helvete har de täckt över holdknappen?
Det är ju helt omöjligt att komma åt den, nu blir det rakblad och lite modifiering..

Jag har också köpt ett sådant fodral idag.. Väntar spännt!

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-02-04 15:27
Ursprungligen av Erikoberg:

Nu har jag äntligen fått mitt iSkin Evo3 då de fick in det på iStore.nu häromdagen.
Det funkar jättebra, men en sak är lite skum..varför i helvete har de täckt över holdknappen?
Det är ju helt omöjligt att komma åt den, nu blir det rakblad och lite modifiering..

Måste nästan rätta dig lite ;)...www.ishop.nu är det ju

Nöjd annars ?

Ursprungligen av FnuX:

Måste nästan rätta dig lite ;)...www.ishop.nu är det ju

Nöjd annars ?

Helt rätt, my bad..

Jo, det är riktigt bra. Speciellt den stora hårda framsidan känns trygg. Trodde först att skyddet över knapparna skulle vara drygt och att man inte skulle kunna styra den från utsidan av fickan. Så är dock inte fallet, hur bra som helst!

Lite krångel är det att få ner den i dockan men efter ett tag lär man sig tekniken.

Låter riktigt bra.. Jag laddade ner en podcast från GadgetsTV där dom testade eVo3. Dom sa att det var riktigt bra.. Hoppas att mitt fodral kommer snart!
En fråga till dig som redan har de: Kan man ha en scratchstopper under fodralet? Jag har nämligen de på och vill helst inte ta av det..

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-02-05 16:30
Ursprungligen av Ollesallagetter:

Låter riktigt bra.. Jag laddade ner en podcast från GadgetsTV där dom testade eVo3. Dom sa att det var riktigt bra.. Hoppas att mitt fodral kommer snart!
En fråga till dig som redan har de: Kan man ha en scratchstopper under fodralet? Jag har nämligen de på och vill helst inte ta av det..

Vart beställde du ifrån då ?

istuff. Det var fri frakt på den så det skulle bli ungefär lika dyrt som att beställa den från ishop..

Har också beställt detta fodralet och undrar också om man kan ha scrachstopper under.

Fodralet kom idag! Har scratchstopper under och det funkar hur bra som helst!
Otroligt bra fodral fast iPoden kanske blev lite tjock.. men men..
Nu kan ja bara inte tappa, det är så himla bra grepp på silikonytan
En stor miss iSkin har gjort är silikonet över hold-knappen.. Ska fan skära av öpningen..

  • Medlem
  • 2006-03-28 11:12

En sak som är dålig med evo3 är att hörlursuttaget är för litet för andra sorts kontaker än iPod orginal, jag fick förstora mitt hål för att få ner pluggen

Ursprungligen av NympH:

En sak som är dålig med evo3 är att hörlursuttaget är för litet för andra sorts kontaker än iPod orginal, jag fick förstora mitt hål för att få ner pluggen

Det funkar helt perfekt med hörlursuttaget för mig.. Funkar med alla hörlurar.. :rolleyes:

1
Bevaka tråden