Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Placering av mappen iTunes Music...

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag är rookie i iTunes och skulle behöva lite hjälp! I mina dokument-mappen har jag en undermapp som kort och gott heter "musik". Det är här jag har min musik som jag vill att iTunes ska förvalta/organisera. Jag har också valt denna mapp i inställningar>avancerat>placering av mappen... Men iTunes vägrar att låta mig ha denna mapp för detta, och skapar istället den egna mappen "Min musik", vars ikon har en mapp med en not på, och lägger däri mappen iTunes Music!

Varför låter iTunes mig inte ha min egna musikmapp? Nån som har stött på detta? För det kan väl inte vara så dumt att mappen med iTunes-musik ALLTID måste heta Min Musik och ha en ful not på sig?

Tacksam för svar!

Precis som vilken annan mapp som helst kan du ändra vilken bild mappen ska ha....
Högerklicka, välj egenskaper och klicka på "välj bild" om jag minns rätt. Och det där med namnet, spelar det roll om mappen heter "Min Musik" eller "iTunes Musik"?

Hm...

1. Egenskaper finns inte för dessa "specialmappar".
2. Ja, det spelar roll vad mappen heter.

Fler förslag?

1
Bevaka tråden