Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ladda nano och lyssna samtidigt

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag laddar min nano i USB:n på min dator står det "koppla inte ifrån" på den och jag kan inte göra någonting på den. Dvs jag kan inte lyssna på mysik på den, bara genom datorn. Hur är det för er som har köpt reseladdare? Kan ni lyssna på nanon samtidigt som den laddar? Berätta gärna vad ni har för väggladdare för att detta skall fungera. Har fått för mig att laddaren från teknikmagasinet inte "orkar" att ladda samtidigt som man lyssnar.

  • Medlem
  • 2006-01-19 08:38

Apples reseladdare kan man iallafall ladda och lyssna på samtidigt, eller jag vet inte om den laddar, men de går att lyssna och den tar ingen ström från batteriet iallafall.

Det går visst att lyssna på musik medans man laddar den i datorn. Efter att man har uppdaterat iPoden på iTunes och det står att den är uppdaterad trycker man mata ut. Sedan försvinner "koppla inte ifrån" symbolen på iPoden. Då står det bara laddar. Då trycker du bara på någon knapp och du kan börja lyssna på musik..

Om man använder reseladdare kan man lyssna samtidgt iaf om man har apples..

Ok det skall jag testa!
Tack för svar!

Ursprungligen av Brushie:

Har fått för mig att laddaren från teknikmagasinet inte "orkar" att ladda samtidigt som man lyssnar.

Det låter i och för sig inte troligt. Men jag rekommenderar dig ändå att köpa Apple's, den är extremt snygg.

Vem bryr sig huruvida Apple laddare ser ut`?

Ursprungligen av anjuna_beats:

Vem bryr sig huruvida Apple laddare ser ut`?

Jag...

Jag. Den ÄR extremt snygg!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-20 23:33

jag...

  • Oregistrerad
  • 2006-01-21 10:09

Jag...

Ni är patetiska..... det är en laddare som sitter på väggkontakten..... lönt o bry sig

kostar typ inte reseladdare 900 spänn lr nåt sånt??

  • Medlem
  • 2006-03-07 20:58
Ursprungligen av Vattenflaskan_:

kostar typ inte reseladdare 900 spänn lr nåt sånt??

149kr på Teknikmagasinet, funkar skitbra.

Haha trippelpost med "Jag...."

1
Bevaka tråden