Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mera Windows för mig sen jag skaffa iPod

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

iPod G5 30Gb vit ägare sen igår... än så länge är det bra, jag håller på att provköra batteriets livslängd... Jag spelar o spelar och kollar på foton allt vad jag orkar (har inga videofilmer än) för att pressa batteriet. Snart 12 timmar...

En fråga: när man spelar musik och sen navigerar omkring i menyerna, finns det nån snabb knappkombination för att komma tillbaka till musik-spelar-vyn? Jag har hittat att man kommer tillbaka genom att navigera till "Nu spelas" på översta menyn... men som sagt, finns det nån tangent-hjul-kombo?

Jag började surfa på er syskonsajt 99mac.se för att jag trodde jag skulle köpa en Mac före jag köpte en iPod, nu blev det tvärtom... får se hur länge Macen dröjer!

Tyvärr jag fått mer behov av Windows för att köra iTunes sen jag skaffa iPoden (ironiskt Apple!). Detta beror ju på att jag annars typiskt använder Linux...

Mvh

Anders

  • Medlem
  • 2005-12-10 14:36

välkommen hit.
tänk på att när apple har testat batterilängden så är det med 50% av maxvolym och utan equalizer och utan att gå runt i menyerna, så om du kollar på bilder och hoppar runt i menyn så kommer du få kortare tid än vad som utlovats,
angående att komma till "nu spelas" vyn så måste du antingen gå till huvudmenyn eller vänta i ca. 8 sekunder utan att du rör någon knapp, då hoppar den in i "nu spelas"-vyn

Ursprungligen av Muppo:

angående att komma till "nu spelas" vyn så måste du antingen gå till huvudmenyn eller vänta i ca. 8 sekunder utan att du rör någon knapp, då hoppar den in i "nu spelas"-vyn

kool... jag väntar 8 sek.

1
Bevaka tråden