Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är iPod silikonfodral något att rekomendera?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-11-27 13:31

Min fråga lyder : Är ett silikonfodral något som mäter sig med Invisible shield?

  • Oregistrerad
  • 2005-11-27 14:14

Nya Ipod G5. Tillbehör?

Tjipp har just köpt en ny underbar Ipod. Ipod G5! Det jag kom att fundera på va bara: När kommer det några bra väskor? Jag menar eftersom den är mer rep känslig än dom gammla så borde de ju också finnas bra väskor till den. Och dom där plast överdragen som man kan sätta på är ju kanske bra men varför kan inte ipodStore sälja dom eller liknande själva så man slipper beställa från USA? Finns det någon gammal väska som passar G5:an förresten?

Ursprungligen av Lalle:

Tjipp har just köpt en ny underbar Ipod. Ipod G5! Det jag kom att fundera på va bara: När kommer det några bra väskor? Jag menar eftersom den är mer rep känslig än dom gammla så borde de ju också finnas bra väskor till den. Och dom där plast överdragen som man kan sätta på är ju kanske bra men varför kan inte ipodStore sälja dom eller liknande själva så man slipper beställa från USA? Finns det någon gammal väska som passar G5:an förresten?

Du måste inte beställa från USA.
www.istuff.se säljer invisible shield eller "plastöverdragen" som du kallar dem. istuff.se är väl svenskt? har för mig det iallafall men det verkar inte som om någon här på forumet har haft några större problem att beställa därifrån.
Angående väskor så är dem som finns till G4:an lite väl tjocka eftersom G5:an är
tunnare än G4:an...

1
Bevaka tråden