Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Koss Porta Pro

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-11-24 09:04

Funderar på att köpa mig ett par Koss Porta Pro.

Dock har jag en fråga innan jag slår till; är det väldigt lyhörda iomed den "öppna designen"? Vad jag menar är alltså om de hörs väldigt mkt för min omgivning?

Har förstått att det annars ska vara bra ljud i dom, någon som vill kommentera?

  • Medlem
  • Harestad
  • 2005-11-24 10:16

Ljudet de ger ifrån sig är väldigt bra, och de sitter väldigt skönt på huvudet. Men det trista är som du säger att de väsnas ganska mycket, och lätt.

Men de är väldigt prisvärda, snygga och ger ett skönt ljud.

Ursprungligen av Ree_Tab:

Ljudet de ger ifrån sig är väldigt bra, och de sitter väldigt skönt på huvudet. Men det trista är som du säger att de väsnas ganska mycket, och lätt.

Men de är väldigt prisvärda, snygga och ger ett skönt ljud.

Word!

Älskar min Porta Pro! Perfekt till min svarta iPod nano

Jag tycker inte att dom är så lyhörda, varken utåt eller inåt. Jag hade mina i tre år innan dom gick sönder, best money I ever spent (förutom in ipod då då). Rekommenderas starkt.

Ljudet smiter ut och det kommer änven in jud från omgivningen. detta har både för och nackdelar.
Om du t.ex rör dig mycket i trafiken är det bra att höra bilar, jag ahr änven en par Koss spark plug och med dom i hör man inget annat än musiken, det blir ganska mycket kollande runt sig då.
Men ljudet som kommer ur porta pro är rent och basen kan man inte klaga på. Bra ljud för en liten peng. (sen ör dom ju snygga också) =D

1
Bevaka tråden