Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snart iPodägare

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ska beställa en imorgon, så fort jag får klarhet i vilka tillbehör jag behöver...
Det kommer bli en vit iPod video 60GB

iPod eftersom den verkar ha störst minne.

Vit eftersom jag läste här på forumet att den repar mindre, annars tycker jag egentligen att svart är snyggare. Vit elektronik känns så 80-tal.

60GB eftersom jag kommer vilja kunna ta med mig en del talböcker på semestern, och de är på upp emot 1 GB styck.

Video eftersom... ja, vet inte om jag kommer använda det så mycket, men jag vill kunna ha en del foton med mig i alla fall.

Inte graverad eftersom jag inte kommer på något bra, och tänker lite på eventuellt andrahandsvärde.

UPPDATERAT: Nu har jag beställt min iPod och extra hörlurar från apple store, samt laddare, shield och socka från istuff.

Grattis till beslutet! Jag har köpt samma, min är dock svart.
Sen har jag lagt på invisibleshield för att minimera risken för repor etc
Fungerar fint!

Nu skriver jag en önskelista på tillbehör. Hoppas på tomten
Önskar:
- En docka, med laddningsmöjlighet (för stereospelning)
- Schyssta lurar
- Camera connector
....kommer säkert på något mer.

Tack jimsan!

Var köpte du ditt invisible shield? Skrev precis ett inlägg under "tillbehör" om att jag tror det står fel på istuffs hemsida... har du beställt därifrån? Eller från invisibleshield.com? Om du har köpt från det senare, vet du om det går att handla därifrån utan att ha betalkort?

Köpte den faktiskt av xtrem, han som gjorde testet här på ipod.se

1
Bevaka tråden