Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes 6 frågor?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-10-13 11:08

Lite saker som jag inte kan finna information om.

När kommer möjligheten att ladda ner musikvideor och tv-program till sverige?

Komprimerar iTunes själv filmerna när de förs över till den nya iPoden som den gör med bilderna?

Vad jag inte förstår är vad som kan strula vad gäller teve-serier. Jag menar, är det femman som ska sätta käppar i hjulen för Desperate Housewifes och TV4 för Lost?

  • Medlem
  • 2005-10-13 14:02
Ursprungligen av erikohman:

Vad jag inte förstår är vad som kan strula vad gäller teve-serier. Jag menar, är det femman som ska sätta käppar i hjulen för Desperate Housewifes och TV4 för Lost?

Det kan det vara plus att avsnitten kommer ut tidigare i USA vilket kan göra att det är en liten administrationsfråga såhär i början. Men den svenska apple sidan gör ju reklam för lost så det lär väl inte dröja länge.

Har nu upptäckt uppdateringen i quicktime där man kan välja kodning för ipoden.

Tar ju flera timmar för bara 10 min film....men kanske för att jag har dem i 2GB storlek :rolleyes:

Har en liten fråga.. när man öppnar iTunes så kommer det ju upp en liten ruta om att det finns en ny version, iTunes 6.0. Om jag nu ska uppdatera till 6.0, kommer all musik jag har iTunes försvinna? Har inte uppdaterat iTunes tidigare..

Ursprungligen av aveline:

Har en liten fråga.. när man öppnar iTunes så kommer det ju upp en liten ruta om att det finns en ny version, iTunes 6.0. Om jag nu ska uppdatera till 6.0, kommer all musik jag har iTunes försvinna? Har inte uppdaterat iTunes tidigare..

Allt finns kvar, var inte orolig. Ingen musik försvinner.

yepp. allt raderas. det är ganska jobbigt faktiskt, men vad gör man inte för en liten uppdatering?

  • Medlem
  • 2005-10-27 16:45
Ursprungligen av andem038:

yepp. allt raderas. det är ganska jobbigt faktiskt, men vad gör man inte för en liten uppdatering?

Som tur är så finns funktionen 'Export Library' (File > Export Library), med den så får du en fil med all information om ditt bibliotek. När du uppdaterat iTunes så är det bara att ladda den filen så har du allt som det var innan.

Va jobbigt att allt raderas.. är iTunes 6.0 bra, lr? Borde jag uppdatera?

Va? Min musik togs inte bort....

Det försvinner ju inte ett dugg. Vad får ni det ifrån?

Jag har använt iTunes på mac sen version 1.0 från jag vet inte hur många år sen och har haft med samma bibliotek vid varje uppdatering utan att tappa som mycket som en kb musik.

1
Bevaka tråden