Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min iPod kommer idag..

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Men ska jag öppna den imorgon? Tänk om dom lanserar en ny cool iPod som man hellre vill ha?

Grattis!
Om man tänker så kan man inte leva...utveckligen går framåt...hehe!

  • Oregistrerad
  • 2005-10-11 12:02
Ursprungligen av wunderbaren:

Men ska jag öppna den imorgon? Tänk om dom lanserar en ny cool iPod som man hellre vill ha?

Eeeeh, det kommer väl knappast en ny iPod nano?????

Har nanon nu, så vacker, så liten och fin. Och några repor verkar jag inte hellre få, som andra klagar på.

Ursprungligen av wunderbaren:

Har nanon nu, så vacker, så liten och fin. Och några repor verkar jag inte hellre få, som andra klagar på.

det kommer... om du inte skaffar någon form av skydd , iStuff har en massa så fort som möjligt.
Vi snackar inte tjocka fulingar, men små irriterande jäklar... ungefär som en finne i arslet
Förstår du hur ja menar?
_________________________________

Första intrycket, va säger ni nyaste ägarna till nanon ?
Lägg gärna upp lite bilder på era bejbs... Finns tråd för bilder !

  • Oregistrerad
  • 2005-10-11 15:14
Ursprungligen av daniels:

Första intrycket, va säger ni nyaste ägarna till nanon ?
Lägg gärna upp lite bilder på era bejbs... Finns tråd för bilder !

Jäkligt nice! Har bara haft den i nån kvart drygt och håller på och laddar och för över lite musik och bilder... Ser dock jäkligt "lätt-repad" ut!:( Lägger upp lite bilder ikväll eller imorrn.

Nu när jag laddar den så visas en "stopp-symbol" på skärmen? Kan man asså inte använda Nano´n under laddningen? Nån som har koll?

  • Oregistrerad
  • 2005-10-11 13:55
Ursprungligen av wunderbaren:

Men ska jag öppna den imorgon? Tänk om dom lanserar en ny cool iPod som man hellre vill ha?

Vad är det för snack om att det skulle komma någon ny iPod imorrn?
Förresten, min nano kommer också idag...väntar på TNT-snubben...

Nikke, har du legat i ide?

  • Oregistrerad
  • 2005-10-11 14:49
Ursprungligen av wunderbaren:

Nikke, har du legat i ide?

Hehe, jo jag har kanske det. Berätta nu då!
Min iPod kom för 5 min sen...

Om man jämför med en mini så är hela gränsnittet jäkligt segt och jobbigt, men jag älskar den iallafall

  • Oregistrerad
  • 2005-10-11 15:19
Ursprungligen av wunderbaren:

Om man jämför med en mini så är hela gränsnittet jäkligt segt och jobbigt, men jag älskar den iallafall

Wunderbaren/
Nu när jag laddar den så visas en "stopp-symbol" på skärmen? Kan man asså inte använda Nano´n under laddningen?

Ursprungligen av Nikke:

Wunderbaren/
Nu när jag laddar den så visas en "stopp-symbol" på skärmen? Kan man asså inte använda Nano´n under laddningen?

Stämmer bra de....
Den blinkar där sålänge iPoden är inkopplad... ett litet minus, men ett riktigt litet isåfall
Va noga med bortkopplingen, kolla så du "matar ut" enheten korrekt. Även om den inte kan tyckas så viktigt, så har jag varit med om tillfällen då olika disk-enheter och information har tagit skada när man bara dragit ut den ur ex. USB-porten.

Lycka till med den... skydda den så gott de går, ett tips !

Ursprungligen av Nikke:

Wunderbaren/
Nu när jag laddar den så visas en "stopp-symbol" på skärmen? Kan man asså inte använda Nano´n under laddningen?

Självklart man kan använda nanon när man laddar den. Bara att avaktivera den i itunes.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 07:39
Ursprungligen av Footoz:

Självklart man kan använda nanon när man laddar den. Bara att avaktivera den i itunes.

Jo jag märkte det.

1
Bevaka tråden