Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

noddförsedda iPod nano-hörlurar, vart?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-09-23 23:00

Hejhej!

Jag har haft min nano ett tag nu, jag älskar den självklart. Men jag är sugen på snoddlurarna. Är det någon som vet vart de har de i lager? Jag klarar inte av att vänta 4-6 veckor på att applestore ska få in den

Ursprungligen av Toke:

Hejhej!

Jag har haft min nano ett tag nu, jag älskar den självklart. Men jag är sugen på snoddlurarna. Är det någon som vet vart de har de i lager? Jag klarar inte av att vänta 4-6 veckor på att applestore ska få in den

Jag tror faktiskt inte att några butiker fått in nanotillbehör än. MEn Macoteket får in dem snart. Där kommer de att kosta endast 300kr!!

  • Oregistrerad
  • 2005-09-23 23:09
Ursprungligen av makeyuu:

Jag tror faktiskt inte att några butiker fått in nanotillbehör än. MEn Macoteket får in dem snart. Där kommer de att kosta endast 300kr!!

Plus moms

pallar nanon att driva dessa lurar:
http://www.macoteket.se/product_list.jsp?group_id=440810&product_id=587393
??

Ursprungligen av Toke:

Plus moms

pallar nanon att driva dessa lurar:
http://www.macoteket.se/product_list.jsp?group_id=440810&product_id=587393
??

Det gör den säkert...
Finns säkert någon extraplugg så att den passar nanon...

Ursprungligen av makeyuu:

Jag tror faktiskt inte att några butiker fått in nanotillbehör än. MEn Macoteket får in dem snart. Där kommer de att kosta endast 300kr!!

hehe kolla priset inklusive moms inte exklusive. med momsen kommer de att hamna runt 375 ändå

Ursprungligen av Toke:

Hejhej!

Jag har haft min nano ett tag nu, jag älskar den självklart. Men jag är sugen på snoddlurarna. Är det någon som vet vart de har de i lager? Jag klarar inte av att vänta 4-6 veckor på att applestore ska få in den

Beställde min nano i Fredags och frågade samtidigt om just dessa hörlurarna.
Beskedet jag fick från apple är att dom släpps nu under veckan.. Håll Utkick !

Hur bra ljud är det i Apples snoddlurar?

Finns det andra lurar med snodd från andra tillverkare som passar?

Nu när Apples produkter, främst iPoddsen börjar dyka upp på b la Onoff och liknande, så fick jag under helgen hem reklamblad från just OnOff där dom säljer dessa noddförsedda hörlurarna.

Yes, tänkte jag, jag åker in och haffar dom direkt.
Expediten svarar mig, tyvärr vi har inte fått in dom ännu.

Så kass tycker jag...
får väl vänta då!

  • Oregistrerad
  • 2005-10-03 06:35

Jag har fått mina lanyard lurar. Fast jag beställde dom på internet från applestore.

  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2005-10-03 22:08
Ursprungligen av lanfear:

Hur bra ljud är det i Apples snoddlurar?

Finns det andra lurar med snodd från andra tillverkare som passar?

Den bygger väl på originallurarna?

Ursprungligen av koze:

Den bygger väl på originallurarna?

Ah, är det så så kan jag ju själv utvärdera när Nanon anländer... och se om det är värt det extra utlägget för (s)nodden.

Ursprungligen av lanfear:

Ah, är det så så kan jag ju själv utvärdera när Nanon anländer... och se om det är värt det extra utlägget för (s)nodden.

Ja, nu såhär efter att ha använt min Nano några dagar kan jag ju kommentera detta. Originallurarna har jag använt i ca 2 minuter, sedan packade jag ner dem igen. För mig är de inte ens i närheten av att vara ett alternativ; det låter som man lagt en gammal filt över musiken.

Synd, de snoddförsedda hade varit praktiska vid löpning!

Funkar snoddlurarna med ipod 20gb, 4g? Så snygga å praktiska

  • Oregistrerad
  • 2005-10-11 06:03
Ursprungligen av ztaafen:

Funkar snoddlurarna med ipod 20gb, 4g? Så snygga å praktiska

Nej eftersom de sitter i dockkontakten, och 4G har inte hörlurs uttag brevid som nano har.

Ursprungligen av joni:

Nej eftersom de sitter i dockkontakten, och 4G har inte hörlurs uttag brevid som nano har.

jaha, synd..

Ursprungligen av Toke:

Hejhej!

Jag har haft min nano ett tag nu, jag älskar den självklart. Men jag är sugen på snoddlurarna. Är det någon som vet vart de har de i lager? Jag klarar inte av att vänta 4-6 veckor på att applestore ska få in den

Där har du apples snoddförseddahörlurar
http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore?productLearnMore=MA093G/A

1
Bevaka tråden